pondělí 19. září 2011

Upgrade: platinový Mega-Event, safírové CITO a diamant na Nočních keších

Díky ME v Nebílovech jsem se dostal na vyšší levely i těchto odznaků. Třikrát hurá!
Obzvlášť z toho CITA mám radost. Je fajn, že člověk může pomoc.
CITO III. Nebílovy bylo na pohodu, rozebrat podium a naskládat to na hromady. A pak malá brigáda a pokec přímo u geo.scorpiona.


Mega-Event - měl jsem z toho trochu strach, jak to tam bude vypadat, jak se tam vejdeme a tak.
Sám pořádně nevím co napsat, pořád mám dost smíšené pocity a těžko říct jak to budu cítit za pár dnů až se prokoušu k vlastnímu logu na ME.

Diamand na Nočních keších byl hodně levný, 10+ se nechá sehnat dost rychle. Část jsem měl, na část jsem se dostal s Nuncou a Frenkem, takže tadááááá, druhý odznak na maximu. Jsem zvědavý, který bude další.

Žádné komentáře:

Okomentovat