sobota 1. října 2011

CITO Čerchov

Tak trochu mi letos vyhořela doprava, takže jsem musel trochu improvizovat a díky JasnéPáce jsem se dostal až k myšlence vlak. Trochu mě to chytlo, ještě jsem tudy na Čerchov nešel, nové keše, krásná krajina a tak.



Původně jsem si připravil trasu se sběhem keší nad Kubicí, a postupně se prokousat směrem k Čerchovu. Jenže pořád ve mě hlodala myšlenka, že bych to mohl změnit a dát si Tři znaky. Že bych vyměnil kvantitu za kvalitu. Na tohle místo jsem byl hodně zvědavý. A pořád to ve mě hlodalo až mě to uhlodalo.

Takže změna, jde se na Tři znaky. Což znamená prodloužení trasy. Vypouštím keše nad Kubicí a beru to z vlaku rovnou směr modrá turistická. Cesta je dobrá, jen mě štve, že za stoupáním je hned zase cesta dolů. Zbytečně ztracené výškové metry.

První dnešní keší je LOST 1 - Bystřice - pozůstatky zrušené vesnice v pohraničí, moc tam toho opravdu nezbylo. Je divné vidět dům kompletně zarostlý lesem. Kopřivy místy po prsa ale dal jsem to. Všechno jasné. Pak jsem šel na JanVrba-Alee - měla být původně první ale nenašel jsem k ní nějakou rozumnou cestu. Pěkná dubová alej zařazená mezi Významné stromy.

Pak ale přišel masakr. Výstup na Tři znaky. Na necelých třech kilometrach cesty se dělá 350 výškových metrů a jeden úsek je obzvláště vychutnávka. Nejprudší část je ještě k tomu rozježděná od lesáků... 


Tři znaky paráda, kdyby sem nolada dal větší schránku, tak je to opravdu zážitková keška. To že je tady mikro to trochu sráží. Trojmezí Českého království, Bavorské kurfiřství a Vévodství falcké. Dnes tudy vede jen česko-německá hranice.

Pak tradá na Čerchov se zastávkou na Dlouhé skále. Měl jsem oproti plánu zpoždění, nahoře na hoře na mě čekal odvoz ale přeci ji tady nenechám. takže rychle lesem ke keši a pak upalovat na sraz.

Cestou od Tří znaků jsem si udělal i soukromé CITO, skoro nic jsem ale nenašel, takže jsem tam přihodil i svoje odkadky a bylo to veselejší.

V hospodě jsem si dal pivo, BEZ ČEKÁNÍ!!! Opekl jsem si buřta, poseděl, pokecal, užil si to. Nemohl jsem nenavštívit nejvyšší bod s TB, okouknout areál a pak časem hurá domů.

Celkový dnešní výkon je 27km, včetně sestupu do Capartic. 21,5km je trasa Kubice - Čerchov. Počet získaných výškových metrů - 965. Au, tak proto mě tolik bolí nohy.

2 komentáře:

  1. odskrtni si volbu private na connect.garmin.com, protoze jinak se ti mapka nezobrazuje - nelze sdilet, pouze pokud jsi prihlaseny ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. no pekna streka, zvlast kdyz jsi to sel sam

    OdpovědětVymazat