čtvrtek 15. prosince 2011

Nové keše: Meandry Úslavy a Proti proudu: Úslava

Po hodně dlouhé době jsem zase udělal další keš a rovnou dvě. Po geocacherské krizi, kterou jsem vykryl waymarkama, jsem se cítil unavený z waymarků. Takže jsem se vrátil zpátky na kešky :o) Aspoň na chvilku.



Na podzim byla otevřená naučná stezka kolem Úslavy. Začíná u kostela sv Jiří na Doubravce a vede přes kolem řeky až do Koterova. Pěkná klidná procházka, zvlášť oblast mezi Božkovem a Koterovem je luxusní.

Když jsem si na mapě ověřoval trasu kudy jít, tak jsem si jí všimnul. Meandry Úslavy - toho by se dalo využít.

Na cestu jsem se připravil v Adamově stylu, nesl jsem s sebou 3 L&L, ty nějvětší dvě naplněné, velkou a malou PET.

Prolezl jsem oblast meandrů a našel umístění pro tu největší schránku co jsem s sebou měl. Trochu jsem nad tím umístěním váhal. Nerad bych byl jako Šílenej asteroid co běhá k jezům při každém zvednutí hladiny... Ale nakonec jsem ji tam nechal, vodočet v Koterově mám daný jako jeden z odkazů na liště a pravidelně bude procházet kontrolou.
Opravdu se mi tahle oblast moc líbila, tak snad uspěje i u ostatních.

Ten den jsem umístil i finálku pro multinu Proti proudu: Úslava. Měl jsem podle mapy vyhlídnuté trochu jiné místo, ale tam to smrdělo průserem, takže jsem hledal dála našel. V rámci možností jsem s místem spokojený.

Žádné komentáře:

Okomentovat