pondělí 6. února 2012

Jak jsem se stal debilem a škudcem geocachingu!

Mám ve sbírce pár pěkných coinů. A protože nejsem hamna a chtěl jsem je ukázat i dalším lidem než je pošlu do světa. Přinesl jsem je na event, pár lidí si je ofotilo a opsalo, pár lidí je pak i discoverovalo. Jenže tam byli i jména, která mi nic neříkala... Kouknu na listing z čajovny, nebyli tam, kouknu na jejich logy a ten den v Plzni nebyli...

Jeden kačer mi sám potvrdil, že ten den na eventu nebyl, dalším jsem poslal mail. Během chvilky volal společný známý. Telefonát to byl krátký, na jeho konci jsem si připadal jako debil, jako ten největší hajzl... to vše kvůli 3x 15 neoprávněným discover logům.

Jsem to ale hajzl. Já jsem nic špatného neudělal, tak proč já mám ten špatný pocit?

1 komentář:

  1. Ahoj Martine, nutno podotknout, že ten škůdce jsem já. V dobré víře já pako ukazju kamarádům fotky všeho druhu, samozřejmě mezi nima jsou kromě fotek z Eventů a různých parádních GC míst i stovky fotek coinů. Prostě jen proto, že to někomu udělá radost a pokecá se o společném koníčku. Alespoň se domnívám, že ti dva kamarádi to v té hromadě dat co jsem jim zkopíroval našli nafocené. Vůbec totiž netuším, který coin patří ke kterému kačerovi, protože se to v tom množství lidí vs.coiny nedá prostě pamatovat. Zatím to vždy bylo zajímavé povídání nad super GC zážitkama. Kluci z Brna valili oči nad fotkama z Lomů Amerika i z dalších parádních míst a mimo jiné se jim také líbili stovky nafocených coinů. Ve snu by mě nenapadlo, že pokud ten coin nedržím fyzicky v ruce, nesmím ho zalogovat, nebo ho nesmím zalogovat vůbec, protože si to majitel nepřeje. Stalo se mně to prvně a slibuju, že se to nebude opakovat. Všechny fotky tvých coinů jsem z HD smazal a smazal jsem i mé logy Discovered it u tvých coinů, tak snad jsem mé pochybení alespoň trochu napravil. Velice se omlouvám, pokud jsem se tě ukázkou fotek tvých coinů nějak dotkl, fakt mě to moc mrzí. Momentálně tady studuji již dobré dvě hodiny pravidla GC, abych zase nezažil takový trapas a nepřiváděl kamarády do rozpaků z důvodu mé neznalosti pravidel. Kluky jsem poprosil, aby data smazali také a hlavně smazali všechny logy u všech coinů, co jsem jim ukazoval v PC. Chybama se člověk učí, snad mně časem bude odpuštěno, opravdu v tom nebyl špatný úmysl.

    OdpovědětVymazat