středa 24. října 2012

Budapešť, město virtuální

Pro kačera je Budapešť opravdu město zaslíbené. Během dvou let tady byly dva megaeventy, takže je tady spousta keší jak uvnitř města, tak na jeho okraji. Jejich kvalita je už věc jiná. Ale hamny se tady vyřádí.

Mě lákalo něco jiného. Virtuální keše! A že jich tady je. Většina jich je přímo u památek v centru, zbytek pak v širším centru. Ale bez problémů se k nim nechá dostat městskou dopravou.
Já jsem jich dal 17. Pouhé dvě mi zůstaly odepřeny. Při lepším plánování bych je asi stihnul, ale za cenu, že bych nedal jiné keše, třeba bych se nedostal na hradní keš do Puzzle... To si nevyberete.

Přidal jsem si k tomu Earthky a tradičky na promenádě u Dunaje, prostě pohoda klid. Jeden nejmenovaný kačer mi napsal, že pokud nepřivezu za 4 dny z Budepeště 250 keší, tak jsem mejdlo. Jsem mejdlo, co vidělo památky, užilo si klidné procházky, flákání po kavárnách, nafotilo hromadu fotek, prostě mělo dovolenou. 

Fotky standardně na Picase.

1 komentář:

  1. fesak na fotce :) ale prijde mi trochu unaveny ;) na tu pohodicku a 17 virtualek :-D

    OdpovědětVymazat