středa 10. července 2013

První pád na koloběžce

Tak hlásím první pád. Mírný sjezd po lesní pěšíně, taková koňská stezka, spousta kořenů, to jsem ustál a když už byla skoro rovina, tak tam byl hrbol, který mi koloběžku zastavil na místě. Pád do ostružiní, takže pár odřenin a škrábanců od trnů. Největší zranění jsem si udělal sám, když se mi protočila řidítka a rukojetí brzdy jsem si na noze udělal 10 cm krvavý šlic.

Nic extra strašného, pád na cca 6. kilometru z celkových 28. Jen mě pak noha ke konci trochu začala bolet, takže několik posledních kilometrů je jen na jednu nohu s minimálním střídáním pochroumané.

2x found it, 1x dnf na Meandrech Radbůzy.

Nová maximálka: 45,1 km/h - sjezd z kopce nad Šlovicema k Liticím.

3 komentáře:

  1. jeste chybi v rekapitulaci: 2x found it, 1x dnf na Meandrech Radbůzy, XX zalozenych munzee :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jinak samozrejme gratulace k novemu rekordu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky.
    Jen pro doplnění:
    2x založené munzee, 1x odlovené, z toho 1x FTC ;o)

    OdpovědětVymazat