čtvrtek 14. července 2011

Pahorky pro stonožky, I. díl

02-04-2011:
První část téhle SÉRII je za mnou. Musím smeknout, Adam je prostě kouzelník. Vřele doporučuju. Cestou jsem si ještě přidal dvě keše, abych nešel tak na prázdno :o) Celkem z toho byla trasa 30km - Klatovy žst - Dehtín (nastoupáno 813m, podle gpx).

Je to jedinečný zážitek, super zkušenost, možnost jak si šahnout na dno svých sil (že, Nunčo?), pokochat se krásnou krajinou, užít si výhledy... Já jsem si rozvrhnul celou serii na dvě (možná tři) části. První část byla na trase Klatovy žst až Dehtín, kde jsem zase nastoupil do vlaku a vydal se plný dojmů domů.

Celkem jsem nalezl za tento den 10 keší, z toho 8 keší do Adamovo série. Druhý den jsem se nemohl pořádně postavit na nohy, celý týden jsem chodil jako chromý, hned bych si nejraději zopakoval. Opravdový luxus.

Žádné komentáře:

Okomentovat