úterý 1. listopadu 2011

Německá anabáze - upgrade odznaků a nové suvenýry

Vyrazili jsme se ženou do Němec. Berlin a Drážďany - hlavní lovné cíle byly naprosto jasné. 3x virtuálka a 2x webka. A suvenýry za jednotlivé země.




 V Berlíně to bylo na pohodu, virtuálky stylem vyfoť a nahraj fotku, OK. Co víc si přát.

Jedna virtuálka u Checkpoitu Charlie, turistický cíl, takže návštěva byla bez problémů. Bývalý hraniční přechod v Berlínské zdi.
Druhá opět s tématikou Berlínské zdi. Jen jsem se zakecal a milou keš úplně minul. Nevracel jsem se daleko. Pár fotek, okouknout místo a tradá dál. Tímto jsem se dostal na 4 odlovené virtuálky, ještě jedna a mám odznak.

S webkou už to bylo horší - netušil jsem kdy se sem dostanu, respektive dny byly jasný ale to bylo tak všechno. Někoho na blint shánět po telefonu je dost risk. Musela nastoupit moderní technologie. Internet v mobilu. Počkal jsem si na aktualizaci, uložil obrázek. Hurááááá, je doma. A k tomu i odznak - platina.

V Drážďanech to bylo podobné, jen ta virtuálka byla trochu komplikovanější. Virtuálka na super místě, jen pro mě na pochopení komplikovaně zadaná, ale nakonec se povedla - huráááá, touto keší se dostávám na 5 odlovených virtuálek a mám bronzový odznak.

Webka se taky povedla, jen mě nemile překvapila 5 minutová aktualizace. Poprvé mě chytla na přechodu, druhý pokus byl dost mizerný, třetí byl v pořádku.

Sám jsem zvědavý na kolik mě tahle sranda vyjde.

Celkem jsem během tohodle výletu našel 25 keší -  3x virtuálka, 2x webka, 1x multina a zbytek v tradičních. + vybarvené spolkové země Sasko, městský stát Berlín a díky dobře naplánované čůrací pauze i Brandenbursko ;o) = zlatý odznak za Německo.

A abych nezapomněl - mám spoustu fotek na waymarky.

2 komentáře:

  1. no ty jedes, to gratuluju ;-) jo a co pouzivas za mapy v germanii?

    OdpovědětVymazat
  2. jo a co mas za mobila, ze ti tam tak pekne funguje streamovane video? no to bude par kacek za romingovej net ;-)

    OdpovědětVymazat