sobota 19. května 2012

Nová GC App: Ofiko od GC.com

Plácnul jsem se přes kapsu a koupil jsem si oficiální aplikaci na geocaching od Groundspeaku. Přes c:geo jsem v poslední době otevřel tak polovinu keší, občas z mapy, občas jen z mailu, z vyhledávání se mi nedařilo skoro vůbec.
Mobil používám jen jako zálohu a pro ověření keše v terénu, tím spíše potřebuju aplikaci, která bude fungovat pořád.
Testování z domova zatím vypadá dobře, jsem zvědavý jak to bude fungovat v terenu. Zejména na funkce navigování u multin aspod.

2 komentáře:

  1. Je to NEJ aplikace a hlavně je rychlá! Zkus ještě a:Drake, je taky rychlej a pracuje i offline s GeoGetem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem rád, že si s ní spokojenej. Možná se ozvu na malou radu :)
    a:Drake neznám, kouknu na něj.

    OdpovědětVymazat