středa 2. května 2012

Nr. 2000: AHA nebo ARH?

Mám už hodně dlouho vybranou keš pro číslo 2000. Fajnovou kešku od AHA - příroda, kopečky, výhledy, prostě AHA :o)
Hlavní myšlenkou bylo abych se dostal na dostřel ještě před červencovým výletem na Signálku, jenže potom co jsem v Polsku dal 35 kousků, se dvoutisícovková keš rapidně přiblížila.
A otázka na sebe nedale dlouho čekat, stihnul bych nasbírat 40+ kousků za jeden měsíc? Při dobrém počítání bych mohl slavit kulatiny na ARH.

Jsem na vážkách... Mega super skvělý event nebo luxusní keš a poděkování Adamovi?

2 komentáře:

  1. No ja jsem jednoznacne pro ARH 2012 ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To já právě nevím, na ARH to zapadne. Podobných milníků se tam objeví víc a nejsem si jistej jak moc to pořadatelé ocení, že si nějaký Arogant pohlídal aby to vyšlo sem.

    OdpovědětVymazat