čtvrtek 8. srpna 2013

Munzee procházka

Vyrazil jsem po práci na pár kousků munzee. Nakonec jich bylo 31. Vyčistil jsem Homolku a přilehlé okolí. Frenkovo mysterky potěšily - povedlo se mi dostat jednou plný počet - 50b. Pak tam mám 45, 40 a 30. Několik 15 a 10. Povedlo se mi "trefit" i 2x za 5b, což je trochu škoda.

Nejvíc mě potrápilo čtení Ivrysovo Malé vodní elektrárny. U té mi blbnula i gpska, která se nechtěla chytit. Má to kluk mrňavý... Ale přišel jsem na zajímvou věc - QR čtečkou (předinstalovanou i mnou nainstalovanou) jsem ten kód přečetl za chvilku. Čtečkou v munzee mi to trvalo hoóóóódně dlouho. Nechápu.

Nakonec jsem se odměnil polotmavým Démonem, ňam. Úspěšný den.

2 komentáře:

  1. mozna se ti bude hodit nova funkce, v nove munzee 2.0 aplikaci, ktera bude pro android pustena cca za den, kde je volba alternative scanner, coz by melo byt nejaky jiny zpusob skenovani ;) za zkousku nic nedas a uvidis ;) tady jsem ti to vystavil: http://munzee.stod.cz/img/screenshots/Screenshot_2013-08-28-14-18-30.png

    OdpovědětVymazat
  2. Udělal jsem upgrade telefonu, tak to nebude potřeba :o) Zítra bych ho chtěl vzít na testování do terénu. Jsem na to zvěděvaj.

    OdpovědětVymazat