pondělí 26. srpna 2013

Zubatá žába & Munzee 5/5

V pondělí jsem si přivstal a jeli jsme na Zubatou žábu. Akce na pohodu, i sranda byla. Zvlášť když se u Torfíka v autě objevila Kometa. Zcela úmyslně si vybrala tenhle úsek, protože je prakticky celý dolů... Jenže... Zařadili jsme na trasu jednu keš, která jak, to tak u AHA bývá byla na kopci. Kometa trochu nadávala ;o) Navíc jsme docela nasadili tempo, měli jsme zacházku a chtěli jsme dát víc času Nerupákovi na transport přes Berounku. 

Pak jsem si dal procházku přes Jarov zpátky do Obory. Doporučuju Kabátovo rozhlednu, kdo má rád rozhledny, ten si užije. Moc pěkná stavba. Jen ještě nebyla úplně hotová, takže výhled jen od základů. Překvapila viditelnost Radyně.

Pak jsem trochu zmoknul, pláštěnka byla malá, kraťasy promáčený běhěm chvíle. Déšť hnaný větrem padal skoro rovně, takže opravdu chuťovka. Vypustil jsem pak zbytek keší a snažil jsem se dostat do tepla co nejdřív. 

Jo, taky jsem tam založil pár munzeeku, který čekají na FTC ;o) Haló Dejve, na FTC. A mám tam jednu chuťovku - munzee 5/5 ;o)))

2 komentáře:

  1. huml ti na 5/5 nepujde :-D leda ze by mel s sebou nejakeho poskoka :-D
    ta rozhledna mi laka, skoda, ze tu nejsou zadne fotky ;) koukal jsem i do logu zaby jestli jsi nejake foto rozestavene rozhledny nepridal, ale nikde nic ;)
    jinak peknou trasu jste si s kometou dali :-D :-D my jsme meli usek na pohodu a bez deste, za to kdyz jsme chteli jit s nuncou jeste lovit (uz po predani zaby), chytil nas takovy slejvak, ze jsme byli turch :-D

    OdpovědětVymazat
  2. jo a ten odkaz na munzee 5/5 nefunguje, vede na adresu http://www.blogger.com/null

    ktery to je? ten mi laka :-D

    OdpovědětVymazat