úterý 1. října 2013

Plzeňský kraj Západ - splněno!

Juchůůůů, konečně pokořeno. Byla to výzva jako hrom. Signálka odlovená, mizerná dostupnost, Ti kteří by do toho se mnou šli už ji měli odlovenou, to vše to komplikovalo.

Měl jsem plán, hned jak sleze sníh, vyschnou meze, tak vezmu stan a spacák a dojdu si pro ní... Jo, plány jsou plány a skutečnost je skutečnost.

Nakonec jsem to měl se sněhem jen tak tak ;o) Jen z druhé strany. Ráno byla jinovatka, jen pár stupňu nad nulou, ale povedlo se.

Z Lesné jsem se přibližoval přískoky po místních keších, všechny nalezené, nalepil pár munzee, nafotil něco do waymarků a pak završil svoje snažení - vrátil jsem se tam, kde jsem byl před rokem a čtvrt - Signálka, česko-německá čára, známá cesta od Křížového kamene a nakonec ten správný patník s keší ;o) Byla tam.

Jako bonus luxusní přenocování v údolí Zlatého potoka, fajnový Šelmberk a Nová knížecí huť.

Tak už jenom ten Střed.

2 komentáře:

  1. s kym jsi tam vyrazil? jsem koukal, jak tam pribyvaji munzee :) co jsi mel za datovy tarif na hranicich? tam uz jsi chytal germany ne? jinak pekna streka na pesky ;) my kdyz jsme tam byli na signalce a odlovili ho taky a potom jsem koukal doma, ze jste tam byli pred nama a nebyl tam jeste PK zapad, tak mne te bylo lito, ale vedel jsem, ze casem se tam vratis ;) jednak, protoze je to ahakes a taky protoze uz ti schazel asi jen ten zapad vid? kdyz uz jsem u toho ahace, vcera jsme byli na isnpekci hliniku a doporucuji, ten clovek ma proste cuch na mista, zase vybral moc pekne mistecko, nikdy jsem tam nebyl a libilo se mi tam ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Byl jsem tam sám. Ono není dost bláznů, kteří by se pro ní vydali. Navíc jsem tam byl v týdnu.
    Munzee jsem dělal v offlinu. Pak jsem to na českých datech vysypal a doma upravil podle mapy.
    Přesně - Aháč a potřebná do serie. Být to někdo jiný, tak je to keš na Signálce. Je tam, jo, tak je tam, ať si je ;o)

    OdpovědětVymazat